Figueroles estrena un mural per la igualtat al parc infantil
El parc infantil situat al costat de l’escola de Figueroles compta des d’aquesta setmana amb un nou i acolorit referent visual carregat de valors. L’alcalde del municipi, Òscar Escrig, juntament amb els regidors Davinia Tonda i David Bellés, han visitat oficialment l’obra per a comprovar el resultat d’aquesta intervenció artística i social.
Sota el lema «Estimem sense fer mal», el mural ha estat creat per la reconeguda pintora Alejandra de la Torre. L’objectiu de la intervenció és aprofitar un espai concorregut i familiar per a transmetre un missatge clar de sensibilització, igualtat i rebuig absolut a la violència contra les dones.
Aquesta iniciativa ha sigut finançada amb càrrec als fons del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere. Amb actuacions com aquesta, l’Ajuntament de Figueroles referma el seu compromís ferm de continuar treballant de manera transversal per promoure la igualtat i conscienciar tota la ciutadania, des dels més menuts fins als grans, en aquesta lluita conjunta.



